شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:46 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

System Restoreابزاری است که شرکت مایکروسافت با عرضه ویندوز ME در سال 2000، آن را رونمایی کرد. ابزار و قابلیتی خوب که در نسل‏های بعدی ویندوز نیز تکرار شده و پیشرفته‏تر نیز شد. با استفاده از System Restore می‏توان ویندوزی را که به دلیل خاصی دچار مشکل و ایراد شده است را به همان حالت خوب گذشته بازگردانی کرد. این ابزار در حقیقت تنظیمات صحیح ویندوز را به خاطر می‏سپارد و آن را در محلی در هارددیسک برای مواقع اضطراری ذخیره می‏نماید. در ویندوز 7 -ویندوز جدید مایکروسافت- نیز شاهد حضور System Restore با مقداری تغییرات هستیم. هسته اصلی System Restore همانی است که در ویندوز XP وجود داشت، اما ساخت یک نقطه بازگردانی (Restore Point) تا حدودی متفاوت از پیش شده است. نقطه بازگردانی زمانی است که ویندوز شما خوب کار می‏کند و شما یک نقطه بازگردانی یا Restore Point می‏سازید که در زمان خرابی ویندوز از آن استفاده کنید. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه ساخت یک نقطه بازگردانی در ویندوز 7 بپردازیم.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



ادامه مطلب ...


سلام

مدتی پیش در سایت ترفندی با عنوان انجام عملیات دیگر در هنگام نصب ویندوز منتشر شد. در این ترفند نحوه انجام سایر عملیات نظیر مشاهده شماره سریال ویندوز به هنگام نصب ویندوز بازگو شده بود. حال در این ترفند به معرفی روش نصب درایور‌ها و برنامه‌ها در هنگام نصب ویندوز به طور اختصاصی می‌پردازیم.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



ادامه مطلب ...


شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:44 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

طبعأ شما نیز تاکنون نام ویندوز 7 -ویندوز جدید مایکروسافت- را شنیده‏اید. ویندوز 7، که در حال حاضر در نسخه آزمایشی خود به سر می‏برد برای کلیه کاربران قابل دانلود است و کاربران زیادی نیز تاکنون آن را نصب نموده‏اند. اگر شما نیز این ویندوز را نصب کرده و استفاده کرده باشید حتمأ می‏دانید حساب کاربری Administrator یا مدیر، به دلایل امنیتی در آن به شکل پیش‏فرض، فعال نیست و امکان ورود با Administrator وجود ندارد. در این ترفند به معرفی نحوه فعال‏سازی اکانت Administrator در ویندوز 7 می‏پردازیم.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



ادامه مطلب ...


شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:43 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

هارددیسک های دارای تکنولوژی SATA به دلیل سرعت بالا و ظرافت خود، روز‏به‏روز در حال گسترش هستند. ویندوز ویستا نیز به طور پیش‏فرض از هارددیسک‏های SATA پشتیبانی می‏کند. قابلیتی در ویستا نهفته است که باعث افزایش سرعت بیش‏از‏پیش این نوع هارددیسک‏ها می‏شود. اما به طور پیش‏فرض این قابلیت در ویندوز ویستا غیرفعال است. در این ترفند قصد داریم نحوه فعال‏سازی این قابلیت و در نتیجه افزایش سرعت هارددیسک‏های SATA را در ویندوز ویستا برای شما بازگو نماییم.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

Pc Se7en
درباره وبلاگ

سلام به همه کسانی که لطف دارند و به وبلاگ خودشان سر می زنند زیاد وقتتان را نمی گیرم اما باید به چند نکته اشاره کنم: 1- برای دانلود نرم افزار ها حتما باید عضو وبلاگ باشد. 2- این وبلاگ همان طور که می بینید هدفش کسب درآمد از طریق تبلیغات نیست ، پس با نظر دادنتان ما ار در این راه حمایت کنید. 3- این وبلاگ شامل چندین صفحه است خواهش می کنم از کل صفحات دیدن فرمایید. 4- در نظر سنجی شر کت کنید. با تشکر از همه ی دوستان عزیزم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود نرم افزار و آدرس pcseven.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 292
بازدید کل : 26907
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1